September 22, 2010

Past,Present and Future...

1 kecoh2
Past - Aku sorang dak baek giler ar.... (+ skema)....hahahahha....ye ar,aku xpenah lupe solat,xpenah lupe Allah,blaja rajin & macam2 ar bende2 yg baek aku wat....

Present - Aku still baek tp dah tinggal separuh je.....Separuh baek aku dah hilang...melayang tah kemane tah nyer....Dh pandai tggl solat,ade lupe kt Allah,blaja jap rajin jap malas & ade bende yg baek aku wat n ade bende jahat yg aku wat....

Future - Aku pon xtau ape akan jadi kt future aku....tp yg aku ader choice je...sama ada aku aku aku berubah dapat hidayah atau aku terpesong jauh terus.....

Actually point aku kt sini ialah manusia leh berubah ble2 masa...Anytime and Anywhere...tp manusia nie satu ciptaan Allah yg paling sempurna...ada akal fikiran yg dapat fikirkan ape yg terbaek untuk hidup kite...malah diturunkan Al-Quran sebagai panduan hidup dan pedoman hidup....semoga kite sama renungkan....

p/s : aku nie pon bkn baek sgt,cme harap kite sama2 dapat hidayah dan kembali ke jalan yg benar...

1 comment: